Konsument ma prawo do bezpłatnej naprawy oraz może być uprawniony do wymiany, rabatu lub zwrotu kosztów przez sprzedawcę towaru wadliwego lub niezgodnego z umową sprzedaży. Wypełnij formularz tutaj: Formularz zwrotu.
01
Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru. Reklamacja rozpatrywana jest maksymalnie w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki do Zieta Prozessdesign. Niniejsza polityka zwrotów dotyczy wyłącznie towarów objętych gwarancją oraz towarów, które są używane, montowane i konserwowane zgodnie z instrukcją użytkowania, montażu i konserwacji. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń związanych z używanym produktem, takich jak zarysowania lub otarcia na powierzchni produktu lub uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego montażu. Gwarancji nie podlegają również uszkodzenia powstałe podczas transportu.
02
Produkty w wersji ze stali surowej lakierowanej mają wygląd przemysłowy, więc mogą posiadać nieliczne rysy lub plamy rdzy na powierzchni pod lakierem, więc reklamacja w tym zakresie nie będzie rozpatrywana.
Zmiany na powierzchni produktów surowych nie podlegają gwarancji. Surowe wyroby (jak surowa stal, surowe aluminium, kolekcja the heat, surowa miedź - bez lakieru) mają się starzeć z upływem czasu, dlatego zmiana ich wyglądu w czasie jest pożądanym efektem. Przedmioty wykonane w technologii FiDU mogą posiadać zagięcia/fale na swojej powierzchni lub krawędziach, co czyni każdy przedmiot wyjątkowym, dlatego są one traktowane jako część natury wszystkich obiektów wykonanych w FiDU i nie podlegają gwarancji.
03
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt na shop@zieta.pl lub do Opiekuna Klienta.
W przypadku konieczności zwrotu towaru prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo: na shop@zieta.pl lub jak najszybsze wypełnienie „Formularza zwrotu” na stronie zieta.pl/returns wraz z załącznikami, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
W przypadku konieczności zwrotu towaru prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo: na shop@zieta.pl lub jak najszybsze wypełnienie „Formularza zwrotu” na stronie zieta.pl/returns wraz z załącznikami, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
Odbiorca po otrzymaniu uszkodzonej przesyłki powinien podpisać protokół szkody w obecności kuriera/dostawcy oraz sfotografować uszkodzenie przesyłki. Następnie prześlij nam zdjęcia, numer zamówienia i opis problemu. W przypadku niezastosowania się do w/w wytycznych reklamacja dostawy towaru uszkodzonego przez przewoźnika zostanie odrzucona. Odbiorca może odmówić przyjęcia od kuriera przesyłki, która jest uszkodzona z powodu transportu.
Przygotuj zdjęcia uszkodzonych/spornych miejsc produktu, zdjęcia oryginalnego opakowania (ze wszystkich stron), opis sytuacji, nr. transakcji, a także propozycję oczekiwanego rozwiązania (wymiana, naprawa, cashback, rabat).
04 Po akceptacji gwarancji
Sprawę możemy rozwiązać na kilka sposobów: wymiana, naprawa, zwrot, obniżenie ceny.
Przed zwrotem produktu prosimy o kontakt mailowy na shop@zieta.pl.
Przed zwrotem produktu prosimy o kontakt mailowy na shop@zieta.pl.
Po zaakceptowaniu gwarancji, jeśli produkt musi zostać zwrócony, poprosimy Cię o zabezpieczenie produktu przed dalszymi uszkodzeniami, ponowne zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie i pokrowiec ochronny, dołączenie dowodu zakupu, wypełnionego formularza zwrotu i odesłanie go na adres:
Zięta Prozessdesign Sp. z o.o.
Trasy Północnej 16e
65-119 Zielona Góra
Polska
tel. +48 669 319 066
W przypadku wybrania zwrotu pieniędzy, wartość towaru (bez kosztów dostawy) zostanie naliczona na koncie Klienta niezwłocznie po dotarciu zwracanego towaru do naszego magazynu, sprawdzeniu i zaakceptowaniu.
05 Odrzucona gwarancja
W przypadku odrzucenia powodu gwarancyjnego poinformujemy Cię o powodach i możliwych dalszych krokach. Pamiętaj, że kupując przez internet masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
06
W przypadku dalszych pytań zapraszamy do sprawdzenia strony FAQ albo o kontakt z opiekunem lub na adres: shop@zieta.pl