Koszyk (0)

Zwroty

Prosimy zapoznać się ze wskazówkami poniżej lub w FAQ

Formularz zwrotu

Opcjonalne

Plik mui ważyć mniej niż 2 MB i być w formacie jpg, jpeg, png.

Jeśli coś jest nie tak, zrób zdjęcia paczki ze wszystkich stron, spisz protokół szkody w obecności kuriera i prześlij nam zdjęcia, opis i numer zamówienia. Postaramy się rozwiązać problem w najwygodniejszy dla Ciebie sposób.

Odpowiedzi na pytania

Czy mogę anulować zamówienie po dokonaniu płatności lub zwrócić otrzymany produkt?

W UE, Norwegii lub Islandii zawsze możesz zmienić zdanie w ciągu 14 dni od zakupu lub zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Czy zwrot jest bezpłatny?

Koszty zwrotu ponosi Klient. Zwrócimy koszty wysyłki, jeśli reklamacja gwarancyjna zostanie uznana.

Chcę zwrócić otrzymany produkt. Co robić?

  1. Należy wysłać pisemną informację o decyzji dotyczącej zwrotu wysyłając zgłoszenie poprzez formularz lub na adres email: shop@zieta.pl. Do zgłoszenia proszę dodać numer zamówienia. Jeśli przyczyną jest uszkodzenie, gwarancja - należy załączyć opis sytuacji i zdjęcia uszkodzonego produktu lub niezgodności, a także zdjęcie opakowania z każdej strony.
  2. Po otrzymaniu odpowiedzi z firmy ZIETA (do 14 dni) z informacjami jak zwrócić obiekt i na jaki adres go odesłać, prosimy o staranne jego opakowanie i sprawdzenie czy wszystkie certyfikaty są dołączone do opakowania.
  3. Zwrot jest realizowany na koszt klienta (zwracany w przypadku uznania gwarancji). Prosimy o przekazanie informacji o terminie dostawy i numerze przesyłki lub nr trackingowy na adres shop@zieta.pl
  4.  Po otrzymaniu zwracanego obiektu ZIETA weryfikuje jego jakość. Jeśli nie ma zastrzeżeń wystawia fakturę do zrealizowanego zamówienia i fakturę korygującą potwierdzającą zwrot. 
  5. W odpowiedzi na maila z fakturą korygującą prosimy o podanie numeru konta bankowego celem dokonania zwrotu środków za obiekt, które nastąpi w ciągu 7 dni i zakończy procedurę zwrotu.
  6.  Klient może dokonać zamiany obiektu na inny, pod warunkiem że jest nieużywany (nieuszkodzony). Po ustaleniu dostępności nowego obiektu, jego finalnej ceny i kwoty dopłaty z dostawą, ZIETA wystawia nowe zamówienie, które będzie realizowane w standardowej procedurze. 








Chcę anulować zamówienie (przed otrzymaniem)

  1. W sytuacji, gdy anulujesz zakup przed dostawą, należy wysłać pisemną informację o decyzji dotyczącej zwrotu wysyłając zgłoszenie poprzez formularz lub na adres email: shop@zieta.pl. Do zgłoszenia proszę dodać numer zamówienia. 
  2. ZIETA potwierdzi zaksięgowanie środków i poprosi o podanie numeru konta bankowego do zwrotu. 
  3. Jeśli produkt został w międzyczasie wysłany na adres zamówienia, koszt transportu zwrotnego zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
  4. Zwrot środków zakończy procedurę, która nie wymaga dodatkowych dokumentów. 








Możesz wybrać zwrot pieniędzy, gdy zmienisz zdanie w ciągu 14 dni od zakupu (w UE, Norwegii lub Islandii); gdy zdecydujesz się zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania; lub gdy Twoja reklamacja zostanie uwzględniona i wybierzesz zwrot pieniędzy.

Wartość towaru (bez kosztów dostawy) zostanie zaksięgowana na koncie Klienta niezwłocznie po dotarciu zwracanego towaru do naszego magazynu i sprawdzeniu.

Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru.

Reklamację rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty jej doręczenia do Zieta Prozessdesign.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń związanych z używanym produktem, takich jak zarysowania lub zarysowania na powierzchni produktu lub uszkodzenia spowodowane niewłaściwą instalacją. Uszkodzenia powstałe podczas transportu również nie podlegają gwarancji. Sprawdź więcej informacji na zieta.pl/warranty

Uszkodzenia powstałe podczas transportu nie podlegają gwarancji. Odbiorca może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki od kuriera.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

Zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem

Prosimy wybrać preferowany język i walutę, aby proces zakupowy był przyjemniejszy.
Wybór można zawsze zmienić w menu na górze
Akceptuję