Zwroty
Prosimy zapoznać się ze wskazówkami poniżej lub w FAQ
Formularz zwrotu
Jeśli coś jest nie tak, zrób zdjęcia paczki ze wszystkich stron, spisz protokół szkody w obecności kuriera i prześlij nam zdjęcia, opis i numer zamówienia. Postaramy się rozwiązać problem w najwygodniejszy dla Ciebie sposób.
Odpowiedzi na pytania
Czy mogę anulować zamówienie po dokonaniu płatności lub zwrócić otrzymany produkt? ↓
W UE, Norwegii lub Islandii zawsze możesz zmienić zdanie w ciągu 14 dni od zakupu lub zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Czy zwrot jest bezpłatny? ↓
Koszty zwrotu ponosi Klient. Zwrócimy koszty wysyłki, jeśli reklamacja gwarancyjna zostanie uznana.
Chcę zwrócić otrzymany produkt. Co robić? ↓
- Należy wysłać pisemną informację o decyzji dotyczącej zwrotu wysyłając zgłoszenie poprzez formularz lub na adres email: shop@zieta.pl. Do zgłoszenia proszę dodać numer zamówienia. Jeśli przyczyną jest uszkodzenie, gwarancja - należy załączyć opis sytuacji i zdjęcia uszkodzonego produktu lub niezgodności, a także zdjęcie opakowania z każdej strony.
- Po otrzymaniu odpowiedzi z firmy ZIETA (do 14 dni) z informacjami jak zwrócić obiekt i na jaki adres go odesłać, prosimy o staranne jego opakowanie i sprawdzenie czy wszystkie certyfikaty są dołączone do opakowania.
- Zwrot jest realizowany na koszt klienta (zwracany w przypadku uznania gwarancji). Prosimy o przekazanie informacji o terminie dostawy i numerze przesyłki lub nr trackingowy na adres shop@zieta.pl.
- Po otrzymaniu zwracanego obiektu ZIETA weryfikuje jego jakość. Jeśli nie ma zastrzeżeń wystawia fakturę do zrealizowanego zamówienia i fakturę korygującą potwierdzającą zwrot.
- W odpowiedzi na maila z fakturą korygującą prosimy o podanie numeru konta bankowego celem dokonania zwrotu środków za obiekt, które nastąpi w ciągu 7 dni i zakończy procedurę zwrotu.
- Klient może dokonać zamiany obiektu na inny, pod warunkiem że jest nieużywany (nieuszkodzony). Po ustaleniu dostępności nowego obiektu, jego finalnej ceny i kwoty dopłaty z dostawą, ZIETA wystawia nowe zamówienie, które będzie realizowane w standardowej procedurze.
Chcę anulować zamówienie (przed otrzymaniem) ↓
- W sytuacji, gdy anulujesz zakup przed dostawą, należy wysłać pisemną informację o decyzji dotyczącej zwrotu wysyłając zgłoszenie poprzez formularz lub na adres email: shop@zieta.pl. Do zgłoszenia proszę dodać numer zamówienia.
- ZIETA potwierdzi zaksięgowanie środków i poprosi o podanie numeru konta bankowego do zwrotu.
- Jeśli produkt został w międzyczasie wysłany na adres zamówienia, koszt transportu zwrotnego zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
- Zwrot środków zakończy procedurę, która nie wymaga dodatkowych dokumentów.
Kiedy mogę wybrać zwrot pieniędzy? ↓
Możesz wybrać zwrot pieniędzy, gdy zmienisz zdanie w ciągu 14 dni od zakupu (w UE, Norwegii lub Islandii); gdy zdecydujesz się zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania; lub gdy Twoja reklamacja zostanie uwzględniona i wybierzesz zwrot pieniędzy.
Ile czasu zajmuje otrzymanie zwrotu pieniędzy? ↓
Wartość towaru (bez kosztów dostawy) zostanie zaksięgowana na koncie Klienta niezwłocznie po dotarciu zwracanego towaru do naszego magazynu i sprawdzeniu.
Jak długo trwa gwarancja? ↓
Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru.
Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji? ↓
Reklamację rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty jej doręczenia do Zieta Prozessdesign.
Jaki jest zakres gwarancji? ↓
Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń związanych z używanym produktem, takich jak zarysowania lub zarysowania na powierzchni produktu lub uszkodzenia spowodowane niewłaściwą instalacją. Uszkodzenia powstałe podczas transportu również nie podlegają gwarancji. Sprawdź więcej informacji na zieta.pl/warranty
Czy uszkodzenie powstałe podczas transportu podlega gwarancji? ↓
Uszkodzenia powstałe podczas transportu nie podlegają gwarancji. Odbiorca może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki od kuriera.
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem